Monday, July 20, 2009

I'm loving it!

Exista multe teme despre care potzi scrie intr-un blog. Dupa cum poate atzi observat blogul meu in ultima vreme a fost mai mult o colectzie de clipuri gasite pe internet pe care am vrut sa le impart cu voi. Astazi insa voi scrie despre total altceva. Va voi da o retzeta pe care o am de la...mine. Dar este foarte buna.

Ingrediente:

1 felie paine
1 bucatzica de unt (cat pt. o bucata de paine)
1 ou
1 pic de ulei (hehe)
1 pic de sare si piper

Pasul 1

Se prajeshte 1 ou intr-o tigaie mica, cu 1 pic de ulei

Atentzie!!! Galbenushul sa ramina neaparat intreg!

Pasul 2

Se scoate oul din tigaie si se prajeshte felia de paine pe ambele partzi in tigaie. Daca nu a mai ramas ulei in tigaie de la ou, adaugatzi o jumatate de linguritza. Felia de paine trebuie sa ajunga crocanta!

Pasul 3

Se scoate felia de paine din tigaie. Se unge cu unt. Untul trebuie sa se topeasca un pic, asha ca grabitzi-va cu unsul, cat e felia calda.

Pasul 4

Se pune oul pe paine. Se da cu un pic de sare si piper. Pofta buna!

SE MANINCA CALD...NU RECE!!!

Rezultaltul va arata cam asha:


5 comments:

Adela said...

Si colesterolul va arata cam asa: 300. :))

Daniel said...

Fara cholesterol oameni nu pot trai.

Filip said...

eu cred ca pot trai.

claus said...

ha ha... eu dupa 2 ani de mancat prostii londoneze am ajuns cu colesterolul in limitele normalului.

legume oparite, gratare si prostii fierte plus alte gretosenii de genul.
dar macar analizele sunt bune.
aaa... am mancat un ou de Paste.
:P

Filip said...

Fllac!!! Hamhhhhhh!!! Immm!!! ACRU!